Page 4 of 17
U odgojno-obrazovnoj praksi često se susrećemo s učenicima za koje mislimo da bi mogli imati značajno bolje ocjene no to se iz situacije u situaciju iz nekog razloga…
Početak razvoja svih taleanta darovitih pojedinaca možemo uočiti već u vrtićoj i predškolskoj dobi. Prvi afiniteti, interesi i potrebe za specifičnim aktivnostima prisutni su i prije polaska u…
Projekt GIFTED u kojemu sudjelujemo kao partneri usmjeren je na inovativne pristupe u poticanju darovitosti kod djece vrtićkog uzrasta. U suradnji s Udruženjem vaspitača Vojvodine i Sveučilištem u…
Tijekom tematskog ciklusa Svemir istraživali smo prostranstva svemira i učili o posebnostima planeta Sunčevog sustava. Upoznali smo najvjetrovitiji planet i pravili vjetrenjače. Saznali smo kako je Merkur toplo…
Nastavne sadržaje koji su obuhvaćeni standardnim planovima i programima u školi daroviti učenici u pravilu savladaju s manjom ili većom lakoćom. Djeca s visokim potencijalima po svojoj prirodi…
Otvorili smo upise u našem zimsko-proljetnom ciklusu programa za djecu i roditelje. Imam ideju! U programu “Imam ideju!” naučit ćemo kako nastaju ideje i koristiti svoju maštu kroz…
“Škola za 21. stoljeće, školaza kreativnost” projekt je koji naš tim provodi od 2016. godine. Zahvaljujući financijskoj potpori Ministarstva znanosti i obrazovanja od 117 000 kn ove školske…
U obrazovanju darovitih učenika postoje različite metode odabira, odnosno identifikacije pojedinih učenika s visokim potencijalima. Svaka od metoda i tehnika ima svoju specifičnu namjenu, svoje prednosti, ali i…
Darovitost u strukovnom obrazovanju iznimno je zanimljivo i dinamičnopodručje obrazovanja. Strukovno obrazovanje, za razliku od gimnazijskog, uvelike graniči s neakademskim domenama što u pravilu značajno utječe na razvoj…
“Imam ideju!” je program poticanja kreativnosti i kritičkog mišljenja za predškolce i školarce. Kroz igru i teme koje djeca istražuju bavimo se projektnim učenjem koje ima za cilj…