fbpx

Page 4 of 17

Zašto pametni učenici imaju loše ocjene?

U odgojno-obrazovnoj praksi često se susrećemo s učenicima za koje mislimo da bi mogli imati značajno bolje ocjene no to se iz situacije u situaciju iz nekog razloga…

Darovitost u kurikulumu vrtića

Početak razvoja svih taleanta darovitih pojedinaca možemo uočiti već u vrtićoj i predškolskoj dobi. Prvi afiniteti, interesi i potrebe za specifičnim aktivnostima prisutni su i prije polaska u…

GIFTED | Igra i emocije

Projekt GIFTED u kojemu sudjelujemo kao partneri usmjeren je na inovativne pristupe u poticanju darovitosti kod djece vrtićkog uzrasta. U suradnji s Udruženjem vaspitača Vojvodine i Sveučilištem u…

Imam ideju! – SVEMIR

Tijekom tematskog ciklusa Svemir istraživali smo prostranstva svemira i učili o posebnostima planeta Sunčevog sustava. Upoznali smo najvjetrovitiji planet i pravili vjetrenjače. Saznali smo kako je Merkur toplo…

Osnovni principi kreiranja kurikuluma za darovite učenike

Nastavne sadržaje koji su obuhvaćeni standardnim planovima i programima u školi daroviti učenici u pravilu savladaju s manjom ili većom lakoćom. Djeca s visokim potencijalima po svojoj prirodi…

OTVORENI UPISI | Programi za djecu i roditelje

Otvorili smo upise u našem zimsko-proljetnom ciklusu programa za djecu i roditelje.  Imam ideju! U programu “Imam ideju!” naučit ćemo kako nastaju ideje i koristiti svoju maštu kroz…

PROJEKT | Škola za 21.stoljeće, škola za kreativnost

“Škola za 21. stoljeće, školaza kreativnost” projekt je koji naš tim provodi od 2016. godine. Zahvaljujući financijskoj potpori Ministarstva znanosti i obrazovanja od 117 000 kn ove školske…

Kritične točke u identifikaciji darovitih učenika

U obrazovanju darovitih učenika postoje različite metode odabira, odnosno identifikacije pojedinih učenika s visokim potencijalima. Svaka od metoda i tehnika ima svoju specifičnu namjenu, svoje prednosti, ali i…

Darovitost u strukovnim školama

Darovitost u strukovnom obrazovanju iznimno je zanimljivo i dinamičnopodručje obrazovanja. Strukovno obrazovanje, za razliku od gimnazijskog, uvelike graniči s neakademskim domenama što u pravilu značajno utječe na razvoj…

Imam ideju! -jesen 2021.

“Imam ideju!” je program poticanja kreativnosti i kritičkog mišljenja za predškolce i školarce. Kroz igru i teme koje djeca istražuju bavimo se projektnim učenjem koje ima za cilj…