fbpx

Page 2 of 8

Edukacija “Emocionalni razvoj darovitih učenika” (Projekt “Veliki potencijal male zajednice”)

Održana je i druga edukacija u projektu “Veliki potencijal male zajednice” namijenjena učiteljima, nastavnicima i stručnim suradnicima osnovnih škola. Kroz  predavanja i radionice raspravljali smo i razmjenjivali iskustva…

Edukacija “Identifikacija darovitosti u školi” (početak projekata)

Naš tim s ponosom je otvorio početak provedbe dvaju projekata. U subotu 12. siječnja učitelji, nastavnici i stručni suradnici uključeni u projekt okupili su se u prostorima naše…

Ukratko o Klikeraju (infografika)

INTERVJU Robert Sternberg

Jedan se dječak bojao školskih ispitivanja i shvatio je da zbog toga njegove ocjene nisu onakve kakve bi mogle biti.  To je vjerojatno bio početak njegovog interesa za…

Kazalište (završetak 3. modula)

Uspješno je završen 3. modul programa „Imam ideju!“ u kojem smo naučili što je kazalište i koje sve vrste kazališta postoje, kako nastaju predstave te tko sve sudjeluje…

Velike mačke – završetak 3. modula

Uspješno je završen još jedan 3. modul programa „Imam ideju!“. Ovoga puta bavili smo se divljim mačkama. Kroz raznolike zanimljive aktivnosti usmjerene na razvoj kreativnog mišljenja usvojili smo…

Projekt “Škola za 21.st., škola za kreativnost”

Pristigla nam je sjajna vijest iz Ministarstva znanosti i obrazovanja. Naš projekt “Škola za 21. stoljeće, škola za kreativnost” po drugi puta će se provoditi, ovaj puta u…

SIDRO Otvoreni upisi

U siječnju 2019.  otvaramo vrata našeg novog programa koji je usmjeren na socioemocionalnu podršku darovitim učenicma. Program je usmjeren prema razvijanju emocionalnih kompetencija, socijalnih i komunikacijskih vještina. Program…

“Sidro”- emocionalna podrška darovitim mališanima

U radu s potencijalno darovitom i darovitom djecom najčešće se pažnja posvećuje njihovom kognitivnom i intelektualnom razvoju. Visoki potencijali vjerojatno i jesu najznačajnije obilježje ovih mališana. Ipak, sposobnosti…

INTERVJU Joseph Renzulli

Godine 1970. jedan je američki psiholog napisao članak u kojemu je dotadašnje shvaćanje darovitosti dovedeno u pitanje. Niti jedan relevantan znanstveni časopis s ovom tematikom u Americi nije…