Izvaninstitucionalno obrazovanje jedan je od ključnih prostora razvoja kompetencija i talenata kaad govorimo o obrazovanju darovitih učenika. U svjetlu novih Smjernica za rad s darovitom djecom i učenicima MZO-a i dolazećem Pravilniku o radu s darovitim učenicima pripremili smo još jedan projekt “Škola za 21. stoljeće, škola za kreativnost” koji će se po peti puta održati u osnovnim školama istočne Hrvatske.

Ovaj projekt usmjeren je na razvoj kreativnosti kod darovitih učenika osnovnih škola, a njegove ključne aktivnosti odvijaju se kroz izvaninstitucionalno obrazovanje.

U ovoj školskoj godini sklopili smo partnerstva s:
OŠ Ivana Martinovića (Štitar)
OŠ “Ivana Brlić Mažuranić” (Strizivojna)
OŠ “Vjekoslav Klaić” (Garčin)
OŠ Đakovački Selci (Đakovački Selci)
OŠ “Dr. Stjepan Ilijašević” (Oriovac)
OŠ Drenje (Drenje)
OŠ “Silvije Strahimir Kranjčević” (Levanjska Varoš)
OŠ Antuna Mihanovića (Osijek)
OŠ “Ivan Goran Kovačić” (Slavonski Brod)
OŠ Kralja Tomislava (Našice)
OŠ Ivana Filipovića (Osijek)
OŠ Nikole Andrića (Vukovar)
OŠ “Antun i Stjepan Radić” (Gunja)

Glavne aktivnosti projekta uključuju programe za učenike, programe za učitelje i stručne suradnike te učeničku konferenciju i jednodnevni kamp “Proljetna škola kreativnosti” koji će se održati krajem školske godine u Osijeku.
Tema ovogodišnjeg projekta je znak. To znači da će školski timovi kroz nadolazeći period istraživati ovaj pojam iz vlastite perspektive, pokušat će ga opisati i stvarati vlastite projekte kako bi odgovorili na vlastito istraživačko pitanje. Ovogodišnju Školu za kreativnost obilježit će filmsko stvaralaštvo – sve škole će snimiti kratak dokumentarni film o svom procesu učenja i istraživanja.

Projekt “Škola za 21. stoljeće, škola za kreativnost” održava se od školske godine 2016./2017. zahvaljuući financijskoj potpori MZO-a. Vrijednost ovogodišnjeg projekta iznosi 121 000 kn. Ovim, ali i ostalim projektima na kojima radimo, nastojimo unaprijediti kvalitetu obrazovanja darovitiih učenika u našoj sredini kroz razvijanje kompetencija škola kako bi mogle stvarati poticajno i optimalno okruženje za učenike koji pokazuju visoke potencijale.