Page 14 of 17
Odgoj darovitog djeteta često može biti zahtjevan s obzirom na ponekad vrlo specifične razvojne potrebe koje djeca s visokim potencijalima pokazuju. Za razliku od uobičajenog razvoja potencijalno daroviti…
U suradnji s OŠ “Ivana Brlić Mažuranić” iz Strizivojne osmislili smo projekt “Književni poligon” koji uskoro kreće u provedbu. Tijekom ovog i idućeg polugodišta učenici od 1. do…
Sa zadovoljstvom obavještavamo sadašnje i buduće kolege i suradnike da je naša edukacija iz osnova kreativnosti “Zarolaj klikere” dobila pozitivno stručno mišljenje Agencije za odgoj i obrazovanje. Kako…
Sva djeca su darovita. Ova tvrdnja koju se često može čuti u javnom prostoru baca nejasno svjetlo na fenomen darovitosti. Prema suvremenim shvaćanjima darovitosti, ona predstavlja niz osobina…
tjecaj povezanosti različitih osjetnih modaliteta na kognitivni razvoj dobro je poznat. Od najranijih dana usklađuju se dječja vizualno-spacijalna percepcija s onom dodirnom (haptičkom) i pokretnom (kinestetičkom). “Osvajajući” prostor…
Posljednjim danom školske godine završio je projekt “Škola za 21.stoljeće, škola za kreativnost” koji je udruga Klikeraj, uz pomoć Ministarstva znanosti i obrazovanja, provodila tijekom školske godine 2016./2017….
Zbog povećanog djelokruga aktivnosti u Klikeraju smo odlučili proširiti naš tim, Tražimo voditelje radionica u okviru izvanškolskog obogaćenog programa poticanja kreativnosti za djecu “Imam ideju!” za područje Osijeka….
Francuski filozof Jacques Rancière u svojoj knjizi “Učitelj neznalica” analizira ulogu učitelja u poučavanju učenika i postavlja zanimljivo pitanje: ako je u udžbeniku ono što učenik treba savladati, koja je…
Iza vrata jedne od radionica u sklopu Proljetne škole kreativnosti bavili smo se animacijom. Učenici koji su se odlučili zaviriti u ovu radionicu imali su priliku naučiti kako…