Održana je i druga edukacija u projektu “Veliki potencijal male zajednice” namijenjena učiteljima, nastavnicima i stručnim suradnicima osnovnih škola. Kroz  predavanja i radionice raspravljali smo i razmjenjivali iskustva o značajkama emocionalnog razvoja darovitih učenika u osnovnoškolskom periodu i o načinima prepoznavanja i tretmana emocionalnih i socijalnih potreba. Bavili smo se pitanjima emocionalnog doživljavanja, motivacije, neusklađenosti razvoja,  nekih značajki ličnosti kao što su samopoimanje darovitih dječaka i djevojčica, koristima i smetnjama koje izaziva perfekcionizam, samoregulacijom emocija i ponašanja, te empatijom i razvojem moralnosti. Analizirali smo hipotetske i realne situaicje iz školske svakodnevice te proučavali primjere dobre prakse u integraciji socioemocionalne podrške darovitim učenicma u odgojno-obrazovnim procesima..