Na početku je uvijek neka lagana aktivnost povezana s temom dana. Može se odnositi na zadaću koju je dijete imalo, služiti za upoznavanje s grupom ili biti uvod u temu. Primjerice, u jednoj od radionica radimo igru ABC trgovina.
To je igra zagrijavanja i vježba pamćenja. Jedna osoba počinje rečenicu :“Išao sam u trgovinu i kupio sam (dodaje predmet na A, npr. ananas)“. Druga osoba nastavlja i proširuje rečenicu: „Išao sam u trgovinu i kupio sam ananas i dodaje predmet na slovo“. Tako sve do kraja abecede. Na kraju može svatko probati cijelu abecedu ili odigrati više puta.
Nakon toga slijedi aktivnost usko vezana uz vještinu mišljenja koja se potiče taj sat. Npr. na radionici gdje potičemo fluentnost i fleksibilnost moguće je da će se naći ovakav zadatak: „Napravi što više predmeta od… „
U 10 min. Djeca trebaju napraviti što više predmeta od zadanog materijala. Npr. „pipe cleaners-a“. U ovom slučaju mogu koristiti škare, jedna žica-jedan predmet. Nakon toga slijedi analiza što su uspjeli napraviti i kako im je bilo, koji predmeti se ponavljaju, koji su rijetki, tko ima najviše odgovora dobar je u fluentnosti, tko ima najrjeđi odgovor dobar je u originalnosti…
Ili ovakav:
Dovrši crtež, a da nije predmet ispod.
Nakon toga slijedi jedna od naših didaktičkih igara. Krug, Maštarij, Umetalica, Otkrivalica, Klikeraj, Najveći jezik…ovisno o temi sata.
Za kraj slijedi neka opuštajuća aktivnost u vidu izražavanja ili sažimanja što su djeca prošla u prethodnim aktivnostima.
Prije odlaska dogovaramo projekt koji će djeca proći između susreta. To su uvijek neke istraživačke i kreativne aktivnosti usmjerena prema naučenom ili onome što tek treba naučiti. Evo jedne jednostavne:
Izaberi svoj uzorak među ponuđenima i pokušaj pronaći i uočiti što više predmeta koji ga imaju.
I vidimo se za 7 dana 😉
Odgovori